Tamprės su modalu
Prekių krepšeliui už 50€ suveskite kodą UT15 ir gaukite -15% nuolaidą.
Prekių krepšeliui už 75€ suveskite kodą UT20 ir gaukite -20% nuolaidą.
Prekių krepšeliui už 115€ suveskite kodą UT25 ir gaukite -25% nuolaidą.
Lietuvoje nemokamas* pristatymas taikomas užsakymams, kurių krepšelio vertė yra didesnė arba lygi 45 Eur. Kitu atveju - papildomai priskaičiuojamas pristatymo mokestis:
- *Pristatymo kaina į Kuršių neriją 25 Eur.
- Į LP Express arba Omniva terminalą - 2,49 Eur.
- Į namus per kurjerių tarnybą - 2,9 Eur.
- Į Lietuvos pašto skyrių - 2,5 Eur.
Daugiau informacijos apie pristatymą rasite čia.
Kas yra modalas?
Modalas yra dirbtinai žmogaus sukurtas natūralus pluoštas, gaunamas iš specialių procesų pagalba apdorojamos Buko medžių celiuliozės.
Kokiomis savybėmis jis pasižymi?
Modalas dar kitaip vadinamas dirbtiniu šilku, nes yra ypatingo švelnumo ir blizgesio, iš šios medžiagos pasiūti drabužiai nesitampo ir gerai išlaiko savo formą. Savo savybėmis modalo pluoštas yra panašus į viskozę, tačiau yra daug tvirtesnis, gerai sugeria drėgmę, leidžia kūnui kvėpuoti ir nealergizuoja odos. Be to, ši medžiaga puikiai išlaiko spalvą ir neblunka, drabužiai pasiūti iš šios medžiagos nesivelia ir nesipūkuoja.
Modalo priežiūra
Ši medžiaga ypatingos priežiūros nereikalauja ir nėra tokia reikli priežiūrai, kaip natūralus šilkas. Gaminius iš modalo galima skalbti skalbimo mašinoje, tik patartina rinktis tausojančias programas, naudoti švelnesnes skalbimo priemones, o rankų skalbimui rinktis žemesnę vandens temperatūrą. Medžiaga lengvai lyginasi, ją galima balinti bei naudoti specialias dėmių išėmimui skirtas priemones.
„Utenos trikotažui“ rūpi mūsų aplinka ir sveikata, todėl nuolat ieškome aplinkai draugiškų sprendimų, tekstilės gamybai pritaikome netradicinius pluoštus. Mūsų modalui pagaminti naudojamos tik natūraliuose ūkiuose užaugintos žaliavos, šis pluoštas atitinka visuotinai pripažinto ekologinio standarto OEKO-TEX® STANDARD 100 reikalavimus, taip pat bendrovėje galiojančius Green Energy, vadybos sistemų ISO 9001 ir aplinkosaugos ISO 14001 standartus.
PRISTATYMAS
1. Pristatymo būdai Lietuvoje:
Atsiėmimas Omniva terminale.
Atsiėmimas LP Express terminale.
Pristatymas į namus per kurjerių tarnybą.
Atsiėmimas Lietuvos pašto skyriuje.
» Lietuvoje nemokamas* pristatymas taikomas užsakymams, kurių krepšelio vertė yra didesnė arba lygi 45 Eur. Jeigu krepšelio vertė yra mažesnė nei 45 Eur - papildomai priskaičiuojamas pristatymo mokestis:
»*Pristatymo kaina į Kuršių neriją 25 Eur.
»Pristatymas į LP Express arba Omniva terminalą - 1,79 Eur.
» Pristatymas į namus per kurjerių tarnybą - 2,9 Eur.
» Pristatymas į Lietuvos pašto skyrių - 2,5 Eur.
» Pristatymas trunka 3 – 5 darbo dienas.
Dėmesio! Šventinėmis dienomis bei sezoninių prekių išpardavimo metu, pristatymo terminas gali užtrukti iki 7 d.d.
2. Pristatymas į užsienį:
» Pristatymas Europos Sąjungoje:
Pristatymo kaina į ES šalis – 10 Eur. Pristatymo trukmė 4 – 7 darbo dienos.
» Pristatymas į kitas šalis:
Pristatymo kaina – 15 Eur. Pristatymo trukmė 4 – 7 darbo dienos.
» Visi užsakymai į užsienio valstybes yra pristatomi per DHL siuntų tarnybą.
» SVARBU! Už siuntas, pristatomas ne į ES šalis, kurioms buvo pritaikytas muito mokestis, neatsakome.
GRĄŽINIMAS
» Naujas (nedėvėtas, nepraradusias prekinės išvaizdos) prekes galite grąžinti per 30 dienų nuo prekės įsigijimo el. parduotuvėje.
» Naujos nedėvėtos liemenėlės, tamprės, apatiniai marškinėliai taip pat gali būti grąžinami.
» Dėl higienos priežasčių apatinės kelnaitės/šortukai yra negrąžinami ir nekeičiami.
» Brokuotos prekės keičiamos arba grąžinamos visada.
» Prekes pristatytas adresu, kuris yra ne Lietuvoje - pirkėjas grąžina savo lėšomis ir paties užsakytu transportu.
PREKIŲ KEITIMAS
Norėdami pakeisti dydį ar prekę – tiesiog grąžinkite gautą prekę, o norimą dydį užsakykite iš naujo. Pasirinktą produktą rezervuosime Jums.
PINIGŲ GRĄŽINIMAS
Pinigai už grąžintas prekes grąžinami į užpildytoje formoje nurodytą sąskaitą per 14 d. d. nuo grąžinamų prekių gavimo.
GRĄŽINIMO INSTRUKCIJA
1. Prisijunkite prie grąžinimo sistemos. Tai padaryti galite dviem būdais:
» Jeigu esate registruotas vartotojas - prisijunkite prie savo paskyros: https://www.utenostrikotazas.lt/prisijungti
» Užsakymo patvirtinimo laiške paspauskite nuorodą "Peržiūrėti užsakymą"
2. Pasirinkite užsakymą, kurį norite grąžinti ir paspauskite “grąžinimo forma”:
3. Lentelėje pasirinkite prekes, kurias norite grąžinti, įrašykite grąžinimo priežastį, įrašykite savo banko sąskaitos numerį ir pasirinkite grąžinimo būdą:
4. Spauskite “siųsti”. El. paštu gausite patvirtinimą, kad Jūsų grąžinimo prašymas priimtas.
5. Per 3-7 d.d. iškviesime Jums kurjerį, kuris paims prekes. Siuntimo lipduką užklijuos kurjeris.
6. Grąžindami siuntą Omniva/ LP Express terminalu, el. paštu ir SMS žinute gausite siuntos numerį. Terminale pasirinkę siųsti siuntą, suveskite gautą siuntos numerį ir toliau vadovaukitės terminalo instrukcijomis.
7. Dėžutėje supakuokite grąžinamą prekę ir viską tvarkingai užklijuokite. Jei grąžinamus gaminius siunčiate sename siuntos voke, nepamirškite uždengti/nuplėšti senojo siuntos lipduko prieš užklijuojant naująjį.
Prekes pristatytas adresu, kuris yra ne Lietuvoje - pirkėjas grąžina savo lėšomis ir paties užsakytu transportu.
Siuntoms, grąžinamoms iš užsienio valstybių, rekomenduojame išsaugoti siuntos sekimo numerį. Prireikus, jį pateikti, kad būtų galima patikrinti siuntos statusą ir lokaciją.
Daugiau informacijos apie pristatymą ir grąžinimą rasite https://www.utenostrikotazas.lt/duk
Jeigu turite papildomų klausimų, susisiekite su mumis el. paštu - [email protected] arba telefonu +370 52 141957