D.U.K.

 

UŽSAKYMAI:

1. Koks yra prekių pristatymo terminas?

Įprastas prekių pristatymo terminas yra 3 - 5 d. d.
Dėmesio! Šventinėmis dienomis bei sezoninių prekių išpardavimo metu, pristatymo terminas gali užtrukti iki 7 d.d.

2. Ar galiu koreguoti savo užsakymą?

Jei Jūs patvirtinote ir apmokėjote savo užsakymą, bet norite jį koreguoti, susisiekite su klientų aptarnavimu dėl šios galimybės el. paštu [email protected] arba telefonu  +370 52 141957

3. Kaip įsigyti Utenos trikotažo internetinės parduotuvės dovanų kuponą?

Įsigyti dovanų kuponą galite mūsų internetinėje parduotuvėje https://www.utenostrikotazas.lt/dovanu-kuponai, jį rasite skiltyje APIE MUS -- > PAGALBA -- > DOVANŲ KUPONAI.  Užpildę reikalingus laukus, apmokėkite dovanų kuponą. Sėkmingai apmokėtas dovanų kuponas bus išsiųstas gavėjui el. paštu, patvirtinimą gausite ir Jūs. 

 4. Ar prekės mano krepšelyje yra rezervuojamos? 

Prekės, esančios krepšelyje nėra rezervuojamos. Prekės rezervuojamos tik tokiu atveju, kai Jūs pilnai išsiuntėte savo užsakymą. 

5. Ką daryti, jei per klaidą gavau ne savo užsakytą prekę?

Jei Jus per klaidą pasiekė gaminys, kurio neužsisakėte, būtinai kreipkitės į klientų aptarnavimą el. paštu [email protected] arba telefonu  +370 52 141957. Surasime tinkamiausią situacijos sprendimo būdą. Grąžinimo formos pildyti nereikės.

KEITIMAI:

1. Kaip grąžinti pasikeisti prekę? 

Norėdami pasikeisti gaminį, turite užpildyti grąžinimo formą, sugrąžinti gaminį ir suformuoti naują užsakymą kitam gaminiui, gaminio dydžiui ar spalvai įsigyti. Pinigai už grąžintas prekes bus grąžinti į užpildytoje formoje nurodytą sąskaitą per 14 d. d. nuo grąžinamų prekių gavimo. Formuojant naują užsakymą  gaminiui yra taikoma tuo metu galiojanti kaina ir prekių pristatymo sąlygos.

GRĄŽINIMAI:

1. Kaip grąžinti prekes, jei nebuvau užsiregistravęs Utenos trikotažo internetinėje parduotuvėje?

Paspauskite nuorodą, esančią užsakymo patvirtinimo laiške, būsite nukreipti į užsakymo informaciją. Ten rasite mygtuką „GRĄŽINIMO FORMA“. Paspaudus jį, užpildykite reikalingus laukus, paspauskite mygtuką "patvirtinti" ir el. paštu gausite grąžinimo patvirtinimą. 

2. Kaip grąžinti prekes, jei esu registruotas Utenos trikotažo internetinėje parduotuvėje?

Jeigu esate registruotas vartotojas - prisijunkite prie savo paskyros: https://www.utenostrikotazas.lt/prisijungti. Joje rasite savo užsakymų istoriją ir  mygtuką „GRĄŽINIMO FORMA“. Paspaudus jį, užpildykite reikalingus laukus, paspauskite mygtuką "patvirtinti" ir el. paštu gausite grąžinimo patvirtinimą.  

3. Kaip pasikeisti gaminį?

Norėdami pakeisti dydį ar prekę – tiesiog grąžinkite gautą prekę, užpildydami grąžinimo formą,  o norimą dydį užsakykite iš naujo. Gaminį rezervuosime Jums. Jei nebuvote užsiregistravęs Utenos trikotažo internetinėje parduotuvėje, paspauskite nuorodą, esančią užsakymo patvirtinimo laiške, būsite nukreipti į užsakymo informaciją. Ten rasite mygtuką „GRĄŽINIMO FORMA“. Paspaudus jį, užpildykite reikalingus laukus, paspauskite mygtuką "patvirtinti" ir el. paštu gausite grąžinimo patvirtinimą. Jei esate užsiregistravęs Utenos trikotažo internetinėje parduotuvėje, prisijunkite prie savo paskyros: https://www.utenostrikotazas.lt/prisijungti. Joje rasite savo užsakymų istoriją ir  mygtuką „GRĄŽINIMO FORMA“. Paspaudus jį, užpildykite reikalingus laukus, paspauskite mygtuką "patvirtinti" ir el. paštu gausite grąžinimo patvirtinimą.  

4. Ar galiu sugrąžinti/ pasikeisti gaminį fizinėje parduotuvėje?

Sugrąžinti ar pasikeisti gaminį fizinėje parduotuvėje galimybės nėra.

5. Ar grąžinimas yra nemokamas?

Grąžinimas Utenos trikotažo internetinėje parduotuvėje yra nemokamas.

6. Kaip grąžinti prekes terminalu?

Grąžindami siuntą terminalu, užpildžius grąžinimo formą Utenos trikotažo internetinėje parduotuvėje, el. paštu ir SMS žinute gausite siuntos numerį. Terminale pasirinkę „siųsti siuntą“, suveskite gautą siuntos numerį ir toliau vadovaukitės terminalo instrukcijomis.

7. Kaip grąžinti prekes per kurjerį?

Užpildžius grąžinimo formą Utenos trikotažo internetinėje parduotuvėje ir pasirinkus šį grąžinimo metodą, per 3-7 d. d. iškviesime Jums kurjerį, kuris paims prekes, užklijuos siuntimo lipduką ir grąžins prekes mums. 

8. Per kiek laiko man bus sugrąžinti pinigai už prekes?

Įprastas pinigų grąžinimo terminas yra 14 d. d. nuo prekių gavimo. 

9. Ką daryti, jei kurjeris neatvyko paimti mano siuntos?

Jei kurjeris neatvyko paimti Jūsų siuntos per 3-7 d. d., kreipkitės el. paštu [email protected] arba telefonu  +370 52 141957. Iškviesime Jums kurjerį pakartotinai arba pasiūlysime kitą grąžinimo būdą.

10. Per kiek laiko galiu sugrąžinti prekes, pirktas Utenos trikotažo internetinėje parduotuvėje?

Prekes, pirktas internetinėje parduotuvėje, galite grąžinti per 30 d. nuo prekės įsigijimo. Svarbu, kad prekė būtų išlaikiusi prekinę išvaizdą, nedėvėta ir turėtų etiketes (primename - dėl higienos priežasčių apatinės kelnaitės/ šortukai yra negrąžinami ir nekeičiami).

11. Kaip grąžinti/ pasikeisti gaminius, kurie buvo pristatyti į užsienio valstybę?

Norėdami sugrąžinti gaminius iš užsienio, susisiekite su mumis el. paštu [email protected]  arba telefonu  +370 52 141957. Mes Jums atsiųsime grąžinimo formą, kurią reikės atsispausdinti ir įdėti į siuntą. Prekes pristatytas adresu, kuris yra ne Lietuvoje - pirkėjas grąžina savo lėšomis ir paties užsakytu transportu.

 

MOKĖJIMAI IR NUOLAIDOS:

1. Kas nutiks, jei savo užsakymo neapmokėsiu?

Neapmokėti užsakymai, išskyrus tuos, kuriems buvo pasirinktas apmokėjimas pristatymo metu, yra automatiškai atšaukiami per 24h nuo užsakymo pateikimo. Jei nepavyko apmokėti užsakymo, nedelsiant kreipkitės į klientų aptarnavimą el. paštu [email protected] arba telefonu  +370 52 141957 dėl tolimesnės užsakymo eigos ir išsaugojimo.

2. Kaip pritaikyti nuolaidos kodą apsipirkimui?

Nuolaidos kodą reikėtų įvesti prekių krepšelyje esančiame laukelyje „nuolaidos kodas“ ir paspausti „taikyti“.

3. Kaip galiu gauti nuolaidos kodą pirmam apsipirkimui?

Papildomas -10% nuolaidos kodas suteikiamas užsiprenumeravus Utenos trikotažo naujienlaiškį. Nuolaidos kodą gausite el. paštu.

4. Kas yra fabriko sandėlio valymo akcija?

Tai nėra brokuotos ar defektuotos prekės. Šios prekės yra geros būklės. Tai praėjusių sezono kolekcijų išpardavimas.

 

KITA INFORMACIJA:

1. Ar galiu internetinėje parduotuvėje įsigytą dovanų kuponą panaudoti fizinėje parduotuvėje?

Internetinėje parduotuvėje įsigytą dovanų kuponą galima panaudoti tik Utenos trikotažo internetinėje parduotuvėje. Fizinėse parduotuvėse šio kupono panaudoti negalima.

2. Kaip galiu gauti sąskaitą faktūrą?

Visiems klientams išrašome sąskaitas faktūras, tačiau taupydami popierių jų nespausdiname ir klientams su užsakymu nesiunčiame. Prekių grąžinimui sąskaita faktūra nėra reikalinga. Esant poreikiui, susisiekite su mumis el. paštu [email protected]  arba telefonu  +370 52 141957, sąskaitą faktūrą Jums atsiųsime.  

3. Kaip sužinoti tikslius konkretaus gaminio išmatavimus? 

Konkrečius prekės išmatavimus galite rasti prie kiekvienos prekės skiltyje "Dydžių lentelė".